Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.08.2011 00:12 - ТОП 100 изцепки в аптеките
Автор: keremida Категория: Забавление   
Прочетен: 1207 Коментари: 0 Гласове:
1



 ТОП 100 изцепки в аптеките

Пациент в аптеката:
-Ъъ, дайте ми един Индезит, от 10 ако може.

Пациентка в аптеката:
- Може ли, една валериана от натуралната, ако може защото другата не ми действа!

С пациент забравил кутийките, се уточняваме за вида на лекарствата.
-И едни бели, като васул (фасул) за грипа, и едни ситни като леща за краката.
(Оспамокс от 1000 мг и индометацин таблетки)

Подобен на него пациент:
-Дай, едно от ония (онези), дето (където) като го хвърлиш във вода вика "Фъш" !
(ефералган на таблетка от 500)

-Дай ми нещо за сърце.
-Какво да бъде точно?
-Абе, не за мен, а за брат ми, ти знаеш какво му даваш.

Жена научила нова дума:
- Дайте ми един ГЛИСТЕР (блистер) аналгин.

Как се изващават имената на лекарствата
АЛАЛГИН –аналгин
Оспатокс – оспамокс
Асопрен - вазопрен (на кутията V изглежда като част от украсата на кутията)

Дай един глистер Корватор от 50 = един блистер Корвитол от 50 mg!

Пациент от Карлово: Може ли едно за кръвно на "Паткафарма".

хапчета за изрусяване на мозъка т.e за оросяване и т.н

пациент:Дай ми нещо за сърце! к"во ще ми препоръчаш?
магистър фармацевт: Кардиолог!
пациент: Дай го! колко ша струва?

- километър за температура
- воден кислород
- радиограмите на 2-я етаж ли са?
- профенид гел хапчета
- алка-зайцер
- 2 бисерчета фамотидин
- зелени хапчета за епидемия
- жълта вода за убийство /убил си е крака/
- кипяща вода/кислородна вода/

-Вие същата аптека ли сте, където я търся?

-Обадете се на доктора, той ще гарантира за мен!

-Този аналгин където ми го дадохте, може ли да го развалите?
(Да дам един блистер.)

-Глей к’ви копчета си ми дал да гълтам!

-Връщам ги животинчетата (Анималс), защото пише да не се дават на децата.
(СЪХРАНЯВАЙТЕ НА МЕСТА НЕДОСТЪПНИ ЗА ДЕЦА!)

Терминатор S 2, на VICHY имате ли?

Наш Иван е много болен.
Ката си сложил темпериметъра, да си премери темперакурата, и като го извадил.... и като го погледнал.. 40сантиметъра!

Каква сте такава аптека, да нямате син камък!

Дай ми кока-кола, ама негазирана, за кашлица. (Тусирол)

На тема БЛИСТЕР:
Глистер
Глистче
Бластер
Кора
коричка /това е от същия пациент, но за по-малък блистер/
люспа /този ми е любим - купува по две люспи аналгин и една люспа антистенокардин и иска да види ДАВНОСТТА/
фолийце = подопаковка - това като го изръсиха не издържах и май загубих клиента

едни хапчета за секс " подагра"
калиев хиперкомбинат
капкометър
звездички за огън като имаш = свещички за температура
на баба ми й е топло = разбирай има температура

От зелената рецепта ми дай седалгин ООН = седалгин НЕО

Копчета за хлебарки имате ли?

А калиев сперманганат имате ли?

Един дядо от моя контингент-момче вика дай 1 блистер от ония моите /на шайкафарма/

Какво е разписанието на това хапче?

Идва циганка да купува лекарства на болното си дете и носи рецепта, която аз смятам колко ще струва (лекарствата са скъпи - по-точно има изписан скъп антибиотик, нещо откашлечно, витамини и не си спомням още какво) Казвам и сумата и чувам репликата" Божке, то за една пневмония такива скъпи лекарства пишат ли се? Поне бронхит да беше -пък то пневмония!)

Дай 2 колдрекс макс фактор
Дай лакалут за вагинална промивка = лактацид за вагинална промивка
Стрепсилс максгрип
1 кантонерка аналгин

Мой познат студент по медицина влиза в аптеката и пита-Имаш ли още един шампоан ОПЕКС, че отсреща имаше само един, а ми трябват два?-Аз решавам, че това е нещо ново и го помолих да ми го покаже. Оказа се български шампоан""ОРЕХ""

Днес в аптеката ни търсиха от новото лекарство VIP BROTHER 2, което го рекламирали в момента по Нова телевизия?!

Идва една доста възрастна жена и подавайки ми изрезка от вестник ме пита " това имате ли го?". Започвам да чета заглавието на статията "учени откриха хормона на щастието". Леко смутена, явно нещо не разбираща искам да бъда сигурна:"кое дали имам? хормон на щастието ли?" отговор: "да". Казвам: "Не, госпожо, но след тази статия все ще се намери някой да го таблетира. може и капки да пуснат"

Хайлол тот за простуда !

Имате ли боскилизин?

Шмелник = шлемник байкалски
Варигол = валидол
Презерматив = презерватив.

Мургав младеж влиза и се представя:
- Аз съм Джеки Чан. Искам да ми дадеш едно нещо да си сложа върху окото за да приличам на Брус Ли.

Любимият ми въпрос, при покупка на презервативи от наперен младеж: "А, дали ще ми станат?"
В зависимост от натовареността на деня и психо-физичното ми състояние в момента, отговорът е:
-Ако много хлопат, уплътнявай с вестник.
Или
-Работя в аптека, а не в Канал3, за да преценя, трябва да видя.

-Зиртек капки за очи имате ли?
-Имаме Зиртек капки, но те не са за очи.
-Знам, знам, аз ще си ги капя в носа...

Пристига мъж в аптеката и иска да купи шампоан. Разбира се питам го за каква коса.
Вариант 1: Дълга, черна.
Вариант 2: За моята

Внимавайте и с латинския. Истински случай:
Клиент пита аптекар къде да постави свещичките, а той му отговаря в аНУСА.След малко клиента се връща с две течящи от носа му свещички и пита какво да прави. Така, че гъзъ в случая е по-добре като термин.

Имате ли боя за обувки, билетчета или запалка за газова печка?

Имате ли гасена вар, а ако не е загасена аз сам ще си я загася!

Наливни превръзки
Наливни презервативи

Дай диклофинак на Гаргафарм

А за учебни презервативи чували ли сте? току що продадох едни..

Мистър мускуло = Кколдрекс макс грип

Опитвам се с думи прости да разкажа на една клиентка що е това хомеопатично лекарство... Както знаете последният на опашката е най-компетентен, но този път се намеси наистина сполучливо. Според него това да се лекуваш с хомеопатия е все едно да лиснеш една кофа аспирин в морето и след това да пиеш по чаена лъжичка с надежда да ти мине стомаха!

Да имате ежедневни превръзки на Севъндейс?
Да имате масло от локум?

Витамин С на скилидки продавате ли?

Една скилидка Аналгин

Най-сполучливо име на аптека:
Аптека Д-р Лисичкова

Клиент: Имате ли РАЙХ (Райд) за пръскане?
Фармацевт: За летящи, или за пълзящи?
Клиент: За летящи бълхи!
Фармацевт: Ама те не скачат ли?
Клиент: Не, мойте летят!

Парацетамол на активия!

Паста за зъби плака луд?

А продавате ли на дребно лекарства?

Цигари имате ли?

Клиент: Имате ли отрова за мишки?
Фармацевт: Не.
Клиент: А отрова за плъхове?

Имате ли дефлориращ сапун на Dove

крали мангали = калиев перманганат

Търсили ли са ви четка за зъби с 5360 косъма

вНосни кърпи - носни кърпи които да не са български.

Нещо от семейството на Аналгина, да завършва на форте

Битъминцъ = витамин С

Индометацин за мазане, къде да намеря, че не мога да си направя рецептата с мечешка маз

Хлорофил на таблети против кариес

Поредния слънчасал днес..." Аз само да питам... пюре от дроб да имате? бял дроб?"

Една кутийка презервативи Дюрасел. (Duracell? Дюрекс?)

-Аспирин?
-Колко?
-За 80 кила чушки.

Eдин аспирин узо че ме цепи главата

Разговор между клиент от мъжки пол и фармацевт:
Клиент: - Извинете, бихте ли ми дали една таблетка Трибестан!
Фармацевт: - Бих могла да Ви дам една таблетка Виагра или Левитра.
Клиент: - Аз искам Трибестан, не се нуждая от продуктите, които ми предлагате. Налага ми се да пътувам със самолет, а ми става лошо.

Имате ли Спермадекс и Курватол?

А налагинчето колко струва вече? Даи ми и от жълтите патрончета! Отпуска няма ли да ми направиш?

Един клиент днес изтресе:
-Аз съм от тези, дето пият гинко, за да не забравят да си вземат виаграта.

А чорап за разширени вени за ляв крак до коляното?

А ЧЛЕННИК БАЛКАНСКИ ДА СТЕ ЧУВАЛИ?

Бушони за уши имате ли? 


Тагове:   аптека,   изцепки,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: keremida
Категория: Други
Прочетен: 74628
Постинги: 41
Коментари: 32
Гласове: 37
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031